daveatstockholm.reismee.nl

Jul i Nederländerna och Nytt År i London

Beste allemaal,

Helaas heeft het allemaal wat langer geduurd voor mijn volgende verhaal. Dit komt doordat ik tentamens heb gehad.

Met de Kerst ben ik naar Nederland gekomen. Twee vrienden van mij zijn meegekomen vanuit Stockholm zodat ik ze wat van Nederland kon laten zien. De 21e december kwam ik aan op Schiephol en ja hoor paps en mams stonden me op te wachten samen met Pat. De volgende dag kwamen mijn vrienden uit Stockholm (twee Indiërs) en zijn we eerst naar de Drunise Duinen geweest. Daarna hebben we een tocht door Zeeland gemaakt om over de Oosterschelde dam te rijden.


De dag erna zijn we naar Kinderdijk geweest waarna we naar Rotterdam zijn gegaan. We zijn met de watertaxi van de Wilhelminapier naar de Euromast gevaren en hebben toen van mooi uitzicht op de Euromast genoten. Daarna hebben we nog wat in de stad gewandeld.


De volgende dag zijn we naar Brussel gegaan en hebben het Atomium gezien en de binnenstad van Brussel, waar nog kerstmarkt was. Ik heb mijn vrienden in Brussel achter gelaten, omdat die nog wat andere plaatsen wilden zien en ben naar huis gegaan.

Met 1e Kerstdag zijn we uit eten geweest met het gezin van Belinda (Patricks vriendin) en tweede Kerstdag kwamen de oma's en Martin en Laura met de kids.

De 28e ben ik terug gevlogen naar Stockholm om vervolgens de 31e het vliegtuig te nemen naar London voor Nieuwjaar. Op Nieuwjaarsavond hebben we vanaf Waterloo Bridge het vuurwerk gezien met een groepje .... ja alweer..... Indiers. De foto's hiervan staan nog op mijn mobiel en zal ik snel op de site plaatsen. De volgende ochtend hebben we de nieuwjaarsparade in London gezien en zijn we naar de St. Pauls en de Tower Bridge geweest.



Voor twee januari hadden we kaartjes voor Warner Brothers film studio's, de studio's waar Harry Potter is opgenomen. Hier hebben we bijna een hele dag rondgekeken en zelfs Butterbeer gedronken :D. 'sAvonds zijn we nog uit gegaan voor wat drankjes en hebben we de nacht doorgehaald, omdat we om half 5 al weer moesten vertrekken uit de hostel om op tijd te zijn voor het vliegtuig.

Al met al was het een leuke, gezellige tijd met een boel reizen en af en toe ook wel een boel hectiek :P

Groetjes

Dave

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!