daveatstockholm.reismee.nl

Kryssning till Helsingfors

God middag alla,

Na een aantal weken van college, zal ik wer eens een verhaaltje schrijven. De afgelopen weken waren erg druk met seminars, presentaties, labs en hoorcolleges. Samen met 3 vrienden besloten we daarom om afgelopen weekend naar Helsinki (Helsingfors) te gaan met een cruise.

Vrijdag middag 5 oktober (17:00 GMT + 1) vertrok de cruise vanaf de Viking Line terminal hier in Stockholm. Aangezien de hut erg klein was hebben we daar alleen maar geslapen. Er waren genoeg barretjes om uit te gaan op de boot. Hier hebben we gezellig wat gedronken, gedanst en ook mee gedaan aan de Karaoke :P.

De volgende morgen (zaterdag 6 oktober 10:00 GMT +2) kwamen we aan in Helsinki. Omdat de boot om 17:00 GMT +2 weer terug ging, hadden we maar een paar uurtjes om in Helsinki door te brengen. Daarom hebben we de stad rustig doorgelopen en wat gewinkeld.

Op de terugweg hebben we weer hetzelfde gedaan als op de heenweg. Ondanks de spierpijn in de kuiten toch weer de halve avond gedanst haha. Het was super gezellig en een weekend om nooit meer te vergeten!! Vandaag (7 Oktober) wel even lekker uitgerust, want van slapen was het maar erg weinig gekomen.

Foto's zijn te zien op de foto pagina.

Hej då!!