daveatstockholm.reismee.nl

Tågresa till Danmark

Na de tentamens, moest er ook even uitgeblazen worden. Van tevoren hadden de vrienden waarmee ik naar Helsinki geweest ben en ik afgesproken dat we naar Kopenhagen zouden gaan.

2 November begon de trip. De wekker gin om 5 uur in de ochtend, om om half 7 de trein te hebben op Stockholm's T-Centralen (het centraal station). om half 12 kwamen we aan. Echter, 2 van de vrienden waren niet zo slim en hadden het station gemist. Dus we moest op ze wachten tot ze terug kwamen.

's Avonds hebben we aan het water gezellig wat gedronken in een cafeetje met wat classic rock muziek. De volgende dag hebben we een stadswandeling gemaakt. De gids vertelde ons vooral over de geschiedenis van Kopenhagen. 's Avonds zijn we weer naar een cafeetje geweest. Maandag zijn we zelf nog langs wat dingen gelopen die niet in de stadswandeling zaten en om half 7 gingen we weer terug met de trein.

Het was een erg gezellig tripje en na de examens was het ook wel even nodig om er tussen uit te gaan. Foto's volgen later :)