daveatstockholm.reismee.nl

Eerste college op de KTH

Hoi hoi allemaal!



Na een paar weken lang van het Zweedse uitgaansleven te hebben genoten, is het nu dan toch tijd geworden voor serieuzere zaken. Vandaag heb ik mijn eerste college gehad op de KTH. Ik ben wel gelijk met mijn neus in de boter gevallen, want dhr. B. Obama kwam langs op de campus.


Om 6:30 ging vanochtend de wekker. Dat was eventjes zwaar na een jaar lang lekker tot 8 uur in mijn bedje te hebben kunnen blijven liggen. Na wakker te zijn geworden, heb ik snel even wat gegeten en ben richting de Campus vertrokken voor mijn eerste college Internetworking (een erg interessant college vond ik zelf). Het college duurde 2 uur, maar daarna kwam het. Een paar andere studenten en ik moesten van het ene eind van de campus naar het andere eind lopen. Een normaal mens doet daar ongeveer 20 minuten over als je stevig door loopt, maar we hadden maar een kwartier. Dus ja, op mijn tweede college kwam ik al te laat.
Dan denk je een redelijk normale studie gekozen te hebben, kom je bij je tweede college, zitten er zo'n 600 man (en vrouw) in de zaal. Schijn je voor je opleiding een cursus psychology te krijgen....... Heel erg jammer!!


Het was dan ook behoorlijk slaapverwekkend, maar ja, we komen er wel door heen.

Toen het college afgelopen was, wilde ik toch graag even een glim oppikken van meneer Obama, maar er was niet heel erg veel beweging op de campus en ik cond het zonde van mijn tijd om op hem te wachten, dus ben naar huis gegaan.

Hej då varm Nederländerna!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!