daveatstockholm.reismee.nl

introductie op de KTH

Een hele goede morgen iedereen.



Allereerst wil ik jullie allemaal bedanken voor de leuke reacties die ik tot nu toe gehad heb op deze blog :)



Afgelopen donderdag (15 augustus) was mijn eerste introductiedag op de KTH. Deze dag was niets meer dan wat informatie verzamelen en al vast proberen een beetje kennis te maken met andere studenten. We kregen een welkomstas met daarin een programma voor de komende twee introductieweken, een Zweeds simkaartje en een voucher voor een gratis.... ik herhaal GRATIS... hamburger!!! Daarnaast kregen we een zogenaamde bluebinder met daarin vanalles over verhuizen naar Zweden en konden we ons inschrijven voor de andere introductieactiviteiten voor de rest van de twee weken.

Na alle informatie te hebben verzameld, was het moment aangebroken om een hamburger te gaan halen en deze lekker in een klein tuintje met fontijn op te eten. Daar heb ik al vast kennis gemaakt met een aantal Duitse studenten en een Nederlander. 's Avonds zijn we met zijn allen nog naar een openluchtfilm geweest, die afgespeeld werd in een park.

De volgende dag was er een campustoer. echter deze was een beetje zonde van de tijd, omdat er alleen de namen van gebouwen opgenoemd werden (dit kan je ook gewoon van een kaart aflezen). Wel waren er twee Belgen en weer een Nederlander, die ik daarbij ontmoet heb.
's Avonds was er een feest voor buitenlandse studenten van de KTh in een een of ander barretje. Daar ben ik heen gegaan en kwam ik die Duitsers weer tegen waarbij ik de rest van de avond ben gebleven. Het was reuze gezellig :D

Gisterenmorgen was het erg moeilijk mijn bed uit komen door het feestje van de vorige avond. Het moest echter wel want we gingen burningballs spelen (een soort variant op honkbal) Dit hebben we bijna de hele dag gedaan, samen met wat andere kleine, grappige spelletjes. Ook gisteren heb ik weer het een en ander aan nieuwe mensen ontmoet :)

Vandaag ga ik me een beetje op de vlakte houden, want dan kan ik weer uitgerust aan een nieuwe week beginnen.

hej då!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!