daveatstockholm.reismee.nl

Välkommen till Sverige!!

Hej!!!

Na alles ingepakt te hebben zijn ma en ik samen vertrokken naar Zweden. De reis begon 5 Augustus. We zijn bij Enschede de grens over gegaan en via Bremen en Hamburg naar Denemarken waar we overnacht hebben in een B&B, maar het was eigenlijk alleen Bed.

De volgende ochtend zijn we rond 8 uur weer vertrokken om een uur later bij Kopenhagen de brug over te gaan naar Zweden. Rond half 6 zijn we veilig en wel aangekomen in Bromma (een voorstadje van Stockholm waar ik de komende tijd zal verblijven). Pa moesten we 's avonds nog even van het vliegveld oppikken.

Van dinsdag op woensdag sliep ik voor het eerst in mijn kamertje. Maar ja, dan wordt je wakker en dan moet het echte werk gaan beginnen, namelijk het kamertje inrichten!! Er stonden al een aantal meubels als een kast, nachtkastje, een bed, een bureau en een aantal stoelen. Alleen Dave is zo eigenwijs om al zijn DVD's mee te nemen. Dus er moest nog een kast gekocht worden. Verder moesten er ook nog een aantal kleine dingetjes gekocht worden. Waar konden we beter terecht dan bij Ikea?! Na daar het een en ander gekocht te hebben, kon het inrichten beginnen. Inmiddels heeft het overgrote deel een plekje gekregen. Het resultaat is te zien op de foto's :D

Iedereen bedankt voor de reacties!!

Groetjes Dave