daveatstockholm.reismee.nl

Gegroet :D

Hallo allemaal,

Het is al weer even geleden dat ik wat op de blog geschreven heb, dus ik wilde iedereen weer even op de hoogte brengen van wat er hier allemaal gebeurd is.

Acht en negen februari zijn mijn ouders naar Stockholm toegekomen voor mijn verjaardag. Dit was heel gezellig en we hebben een supermarkt geplunderd :P. Ma had bedacht dat ik een shoper vol mocht laden en dat zij zouden betalen als cadeau. Ze brachten van verschillende mensen ook nog cadeautjes mee, waarvoor uiteraard iedereen bedankt :).



Inmiddels had ik me ook aangemeld bij het SFI. Dit is een instelling die "buitenlanders" gratis taalcursussen aanbiedt. Op het moment dat ik dit schrijf ben ik van de introductie groep naar de groep C gegaan. Er zijn 4 niveaus intro, B,C en D en als je het examen voor D haalt dan zou je Zweeds moeten kunnen. Dus dat gaat lekker :)

Ook de volgende periode op de KTH was al weer begonnen. Dit was een drukke periode met een zeer groot project. We moesten een beveiligd netwerk ontwikkelen voor een imainair bedrijf. Uiteindelijk had ik de afgelopen twee weken twee tentamens en een presentatie/demonstratie voor het project. Dus dat was een zeer drukke periode.

Ik heb naast alle drukte ook een nieuwe vrijetijdsbesteding gevonden. Ik ga tegenwoordig met een colegastudent, Babu, iedere week squashen. Door de tentamens is het er twee weken niet van gekomen , maar vorige week zijn we weer geweest.

Al met al is het erg druk, maar nog steeds heel erg leuk hier :)

Ik hoop dat het met jullie allemaal heel goed gaat in Nederland,

Groetjes,


Dave

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!